Kansızlık Probleminde Adet Düzensizliği

Sorular ve Cevaplar

  • Kansızlık Probleminde Adet Düzensizliği

    Merhabalar kansızlık problemim var, hgb.9.4 ilaç kullanıyorum. (2 adet tarihimin ilk günleri ile saydığımda 24-25-26-gün olarak değişiyor 4 gün sürüyor 10-15pet kullanıyorum sizce normal mi? Bir de spiralle ilgili şikayetim olmasa bile kontrole gitmeli miyim çünkü takan doktorum şikayetim olmassa kontrole gerek yok demişti, takılalı 1buçuk yıl oldu memnun kalırsam 8-9 yıl kalabilir demişti. Karnımda zaman zaman şişlik özellikle geceleri oluyor bu spiralden olur mu? Çok teşekkür ederim saygılar.
    Merhabalar, öncelikle geçmiş olsun. Muhtemel anemi nedeniniz fazla adet kanamanız olabilir. Bunun için de öncelikle spiralinizin çekilerek kanamalarda ki azalmayı gözlemlemek gerekir. Azalmıyorsa usg ile rahimde miyom, kist... vb problemlere bakılmalıdır. Sağlıklı Günler.
    Güncelleme Tarihi. 21 Haziran 201 | "187" Toplam Okunma | İletişim: 0312 418 66 67 | Doktorun Tam Cevabı

Formu Doldurarak Soru Sorabilirsiniz